Idei și inspirație pentru casa ta
DESCOPERĂ SFATURI PRACTICE DE AMENAJARE INTERIOARĂ
#OameniiMobexpert - Geanina: „Îmi place ceea ce fac, am încredere în propriile competențe”
Pentru că oamenii din spatele unui brand sunt cei care îi dau viață, vă facem cunoștință cu colega noastră, Geanina Zonia, Coordonator Rate Mobexpert Pipera.
Vrem să aflăm mai multe lucruri despre tine. Cine este Geanina, ce a făcut înainte să lucreze în cadrul companiei Mobexpert?
Mă consider o persoană calmă, sinceră, optimistă și responsabilă. În urma cu 20 ani, m-am angajat într-un moment când nu știam ceea ce îmi place să fac, dar am fost sigură ca la un moment dat o să ajung la o destinație bună.
Am absolvit Facultatea de Marketing și Afaceri Economice Internaționale și în cadrul aceleași facultăți am finalizat studiile universitare de master, specializarea Marketing.
Povestește-ne mai multe despre traseul tău profesional.
Activitatea mea în Mobexpert a început cu funcția de consultant vânzări. Am învățat multe despre customer service, despre vânzări, despre comunicare și interacțiune umană.
După cativa ani mi s-a oferit posibilitatea de a învăța partea de consiliere financiară, astfel am preluat funcția de consilier rate, iar mai apoi de coordonator rate, fidelizare clienți și customer service.
Pe parcurs mi s-a propus de către manager să reprezint Mobexpert Pipera ca responsabil de calitate și auditor intern privind implementarea și certificarea sistemului de management al calității în conformitate cu Standard ISO 9001:2015 pentru activitățile: comercializare produse de mobilier și decorațiuni, transport, montaj și servicii post vânzare aferente. Ca urmare a acestei provocări, am participat la cursuri și programe specializate pentru a înțelege scopul auditului intern într-o organizație.
Poți explica în câteva cuvinte domeniul tău de activitate?
Din poziția de coordonator rate, pot ajuta clienții în mai multe moduri. Ofer consiliere financiară cu privire la cum să bugeteze achizițiile de mobilier și decorațiuni, să economisească bani și să își gestioneze datoria.
De asemenea, îi pot sfătui cum să creeze planuri de plată care să se potrivească bugetului lor și să le permită să facă plăți lunare pe o anumită perioadă. Clienții primesc informații despre categoriile de produse de care sunt interesați, inclusiv caracteristici, beneficii și oferte active.
În general, răspund la toate întrebările pe care clienții le pot avea în procesul de achiziție în rate și încerc să mă asigur că experiența lor de cumpărare este una pozitivă.
Pe scurt, ajut clienții să ia decizii informate cu privire la achizițiile lor de mobilier și să facă cele mai bune alegeri pentru a le achita. Mențin legătura constant cu clienții până la obținerea feedback-ului de satisfacție privind produsele și serviciile Mobexpert.
Cum decurge o zi din activitatea ta? Care sunt cele mai mari provocări?
Fiecare dintre noi muncește în felul lui, suntem diferiți și ne organizăm timpul diferit. Fiecare zi este o provocare. Comunic cu o varietate de oameni pe o varietate de probleme.
Orientarea către client și feedback-ul primit de la acesta este principalul obiectiv stabilit zilnic la începerea programului de lucru. Caut și ofer informațiile necesare clienților despre produsele și serviciile Mobexpert. Împreună cu colegii mei luăm măsuri pentru gestionarea și rezolvarea reclamațiilor apărute.
Ce aspecte ale job-ului îți plac cel mai mult și îți aduc cea mai mare satisfacție?
Sunt o persoană care nu are nevoie să fie supravegheată la fiecare pas. Când primesc o sarcină pot găsi metode de a o rezolva. Îmi place ceea ce fac, am încredere în propriile competențe.
Care au fost acele momente din parcursul tău profesional în care simți că ai crescut cel mai mult?
Cred că am crescut responsabil din punct de vedere profesional atunci când m-am implicat și în alte activități, altele decât cele din fișa postului. Cred în ceea ce fac, m-am orientat către munca complexă. Nu-mi este teamă de provocări!
Care este un proiect de care ești mândră?
Este un proiect implementat de colegii din centrala Mobexpert la care am oferit suport în realizarea și dezvoltarea acestuia. La momentul actual proiectul reprezentativ pe partea de creditare în Mobexpert este Mobexpert Credit Card - un card bancar emis în colaborare Mobexpert - Alpha Bank – Mastercard.
Este un card Gold, care vizează clienții premium, având beneficii special create pentru nevoile și dorințele acestei categorii de clienți. Vânzarea acestor carduri are în vedere dobândirea de clienți noi și creșterea loialității clienților existenți.
Ce calități te ajută să ai succes în acest domeniu?
Aș spune:
Comunicarea: Sunt o persoană care își propune să păstreze liniile de comunicare deschise și preocupată de nevoile clienților solicitand întrebări pentru a descoperi ceea ce vrea cu adevărat clientul și apoi să mă asigur că sunt în măsură să îndeplinesc cerințele respective.
Responsabilitatea: Îmi asum responsabilitatea pentru acțiunile mele indiferent de situațiile apărute (chiar și atunci când lucrurile nu merg bine).
Răbdarea: Oamenii sunt diferiți, din fericire; cu unii relaționăm mai ușor, cu alții mai greu. Pe măsură ce înțeleg felul în care oamenii gândesc. găsesc puncte comune cu privire la căutarea soluțiilor.
Cine sunt oamenii, personajele care te inspiră?
Oamenii care mă inspiră sunt cei care îmi transmit o energie bună și o gândire pozitivă, care îmi dau o stare de bine.
Ce sfat ai pentru generația tânără? Ținând cont mai ales de această perioadă, ce ar putea să facă pentru joburile în care sunt deja sau pentru care se pregătesc.
Indiferent de etapa vieții în care te afli, munca este o activitate necesară. Tinerii trebuie să înțeleagă că experiența la un loc de muncă se câștigă cu răbdare și responsabilitate.